Zwroty i reklamacje
Zwroty
Będąc konsumentem, przysługuje Ci prawo do zwrotu towaru zakupionego przez Internet w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@surfproject.pl
Bieg tego terminu rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwroty akceptowane będą wyłącznie, gdy odesłany towar będzie wolny od śladów użytkowania oraz uszkodzeń. Produkty muszą zawierać metki producenta oraz oryginalne opakowanie
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy, gdzie produkt wykonywany jest na indywidualne zamówienie.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo go reklamować w ciągu 2 lat od daty zakupu.
Reklamację ,najlepiej złożyć na adres office@surfproject.pl oraz zamieścić zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
Możesz żadać :
-usunięcia wady
-wymiany towaru na nowy
lub złożyć oświadczenie o:
-obniżeniu ceny,
-odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.